Αρχική σελίδα / Συχνές ερωτήσεις

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο DETAILED ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ

Η εταιρεία μας προσφέρει διάφορα πακέτα υπηρεσιών ανάλογα με τις ανάγκες σας. 

Όλα τα πακέτα μας πραγματοποιούνται με εξειδικευμένο υπερσύγχρονο μηχάνημα ατμού και όχι με απλό πιεστικό μηχάνημα νερού. 

Για τον εξωτερικό καθαρισμό προσφέρουμε τον καθαρισμό από χώματα, λάσπες, βρωμιές κλπ, δίνοντας προσοχή στην λεπτομέρεια και κάθε δύσκολο σημείο καθαρισμού, με τη χρήση ατμού στην κατάλληλη θερμοκρασία και πίεση. Στην συνέχεια εφαρμόζουμε τα ανάλογα υλικά που έχει το κάθε πακέτο για συντήρηση εξωτερικών πλαστικών και χρώματος.

Στον εσωτερικό καθαρισμό, ανάλογα με το πακέτο που έχετε επιλέξει, εφαρμόζουμε σκούπα έτσι ώστε να φύγουν οι πολλές βρωμιές και στην συνέχεια προχωράμε στον βιολογικό καθαρισμό και στην εφαρμογή διαφόρων υλικών για συντήρηση εσωτερικών πλαστικών ή δέρματος.

ΠΩΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΑΣ

Μέσω της σελίδας μας:

Πατάτε στο μενού "ΚΡΑΤΗΣΗ"  και με απλά βήματα κλείνετε το ραντεβού σας.

  • Διαλέγετε τον τύπο αυτοκινήτου που επιθυμείτε να λάβετε τις υπηρεσίες μας.
  • Διαλέγετε ένα από τα τέσσερα κύρια πακέτα μας.
  • Διαλέγετε προαιρετικά όσες έξτρα υπηρεσίες επιθυμείτε.
  • Επιλέγετε την ημερομηνία και ώρα που επιθυμείτε. (αναλόγως διαθεσιμότητας)
  • Εισάγετε τα στοιχεία σας.
  • Μετά την ολοκλήρωση της κράτησης λαμβάνετε ένα ενημερωτικό email με τα στοιχεία της κράτησης.

Τηλεφωνικώς:

Μπορείτε να κλείσετε το ραντεβού σας και τηλεφωνικό σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε ηλεκτρονική κράτηση ή χρειάζεστε περισσότερες λεπτομέρειες.
Η ομάδα μας θα σας βοηθήσει να διαλέξετε το σωστό πρόγραμμα ανάλογα με τις ανάγκες που έχετε, και οτιδήποτε άλλο χρειαστείτε.
Καλέστε στο 210 210 2100

Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00

Μέσω email :

Μπορείτε να κλείσετε το ραντεβού σας και μέσω email στέλνοντας μας το αίτημα ή τις ανάγκες σας.
Η ομάδα μας θα σας απαντήσει το συντομότερο δυνατό

Το τμήμα εξυπηρέτησης λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-18:00

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΩ
  • Θα πρέπει να έχετε προνοήσει ώστε το αυτοκίνητο σας να είναι σε θέση που δεν ενοχλεί.
  • Θα πρέπει να βρίσκεται είτε σε κάποιο είδους πάρκινγκ στο οποίο θα έχετε έγκριση ότι μπορούμε να προσέλθουμε, είτε στον προσωπικό σας χώρο (αυλή, γκαράζ, πιλοτή).
  • Θα πρέπει να υπάρχει παροχή ρεύματος στο σημείο παροχής της υπηρεσίαςσίας
ΑΚΥΡΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ

Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί το αργότερο μέχρι 48 ώρες πριν το  προκαθορισμένο  ραντεβού σας, 

Εντός  48 ωρών πριν την προκαθορισμένη υπηρεσία δεν μπορούμε να προβούμε σε ακύρωση και οφείλετε να δεχθείτε την υπηρεσία ή να χρεωθείτε για αυτήν. 

Για ακυρώσεις προ των 48 ωρών  θα ενημερωθείτε μέσω email για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

ΠΛΗΡΩΜΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ

Η πληρωμή για την παροχή της deta iled υπηρεσίας μας μπορεί να πραγματοποιηθεί με τους εξής τόπους:

  • Από κοντά με χρήση ασύρματου POS. (Δεχόμαστε πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες Visa, Mastercard, Maestro)
  • Από κοντά με χρήση μετρητών. 
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑΣ

Σε περίπτωση δυσμενών καιρικών συνθηκών,(καταιγίδες, βροχής, χαλαζιού, δυνατούς ανέμους ή πολύ χαμηλές θερμοκρασίες), οι υπηρεσίες μας μπορούν να παρασχεθούν μόνο σε καλυμμένους χώρους (κλειστά πάρκινγκ)

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει καλυμμένος χώρος και οι καιρικές συνθήκες κριθούν ακατάλληλες για την αποτελεσματική παροχή της υπηρεσίας, το ραντεβού μεταφέρεται σε νέα ημερομηνία και ώρα, πάντα σε συνεννόηση μαζί σας και σύμφωνα με την υπάρχουσα διαθεσιμότητα.

ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ COVID - 19

Η ασφάλεια των πελατών μας αλλά και των υπαλλήλων μας αποτελεί πρωταρχική προτεραιότητά μας. 

Για το σκοπό αυτό, έχουμε εφαρμόσει όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για την αποφυγή πιθανής μετάδοσης του covid-19.

Τα μέτρα που εφαρμόζονται είναι τα εξής:

  • Χρήση μάσκας
  • Χρήση γαντιών μια χρήσης
  • Χρήση απολυμαντικού χεριών
  • Χρήση ανέπαφης πληρωμής
  • Ανέπαφη παραλαβή αυτοκινήτου (Ξεκλείδωμα και κλείδωμα από εσάς)

* Έξτρα υπηρεσία, απολύμανση της καμπίνας